TOIMITUSEHDOT

Yleistä

Ventti Design, y-tunnus: 2814354-8 myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. 

Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Tilaajan ja maksajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaat voivat tehdä tilauksen huoltajan kanssa.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.3.2017 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

 

 

Tuotteet ja tuotehinnat

 

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. 

 

Toimituskulut ja toimitustapa

 

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset kirjeenä tai postipakettina (3,50€).

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Yli 50 euron ostokset toimitamme ilman postikuluja. 

 

Tuotteet voidaan toimittaa myös lahjalähetyksenä lahjan saajan osoitteeseen. Kysy aiheesta lisää ottamalla yhteyttä s-postilla.

 

 

Tilaaminen ja sopimus

 

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Teethän tilauksen vain, jos olet aikeissa lunastaa tuotteet.

Tilaamista varten sinun pitää luoda asiakastili, josta voit seurata tekemiäsi tilauksia. Asiakastilin tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.

 

 

Maksaminen ja maksutavat

 

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

 

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

 

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

 

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin parin seuraavan arkipäivän aikana.

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.

Poikkeukset toimitusajoissa:

Mahdollisista muutoksista toimitusajoissa esimerkiksi loma-aikoina, ilmoitamme verkkokaupan etusivulla ja Facebook-sivulla. Yleensä verkkokauppa on auki loma-ajan, mutta tilauksien toimitukset alkavat loma-ajan jälkeen.

 

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

 

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus peruuttaa palautusoikeus.

 

Tilaustuotteilla (omien mittojen/toiveiden mukaan tehdyt tuotteet) ei ole palautusoikeutta.

 

Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
Ventti Design / Asiakaspalautus
Meijerintie 21
07170 Pornainen

 

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

 

Asiakaspalvelu

Ventti Design auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse:

info@venttidesign.fi

 

 

Vastuurajoitus

 

Ventti Design ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

 

Erimielisyydet

 

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme (info@venttidesign.fi) sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 


Klarna Checkout
-kauppiaan tiedot
Powered by Powered by